Odosielajte servisné dopyty jednoducho pomocou aplikácie „Jungheinrich Call4Service“
Vysokozdvižný vozík je váš najdôležitejší pracovný nástroj a vy v prípade jeho poškodenia potrebujete rýchle riešenie. Viete ako sa vyhnúť dlhým prestojom? Vďaka novej servisnej aplikácii značky Jungheinrich ušetríte cenný čas, pretože viete pomocou mobilného zariadenia priamo a kedykoľvek skontaktovať náš zákaznícky servis. Náš zákaznícky servis je tu pre vás: Jungheinrich Call4Service. Neustále môžete odosielať servisné hlásenia zo svojho smartfónu.
Pozrite si benefity aplikácie Call4Service:
Verzia smartfónu
Webová verzia
Otvorte svoj prehliadač a prejdite na adresu http://Call4Service.Jungheinrich.com/
Registrácia
Na vytvorenie zákazníckeho účtu potrebujeme nasledovné údaje:
Meno a priezvisko
Zákaznícke číslo
Číslo vybavenia/vozíka
Telefónne číslo
E-mailová adresa
Individuálne heslo
Teraz máte aplikáciu so všetkými funkciami.
Naskenovaním QR kódu môžete najjednoduchším spôsobom identifikovať vozík s potrebou servisu. Váš dopyt sa môže týkať opravy, údržby, inšpekcie alebo služieb týkajúcich sa oleja alebo batérie. Navyše máte možnosť vyplniť voľné textové polia alebo uviesť požadovaný termín. Tiež môžete pridať fotografie. Hneď po odoslaní svojho dopytu dostanete e-mailom potvrdenie. Intuitívne ovládanie je časovo efektívne: Ušetríte si dlhé telefonáty a napriek tomu dostaneme všetky potrebné informácie.
Marek Závacký, IT a prevádzkový technik, HORNBACH - Baumarkt SK spol. s.r.o.
Aplikáciu C4S používame na objednanie servisov a opráv našich vozíkov. Aplikácia mi dovoľuje objednať si servis bez toho, aby som musel volať na servis alebo zákaznícku linku. S aplikáciou aj službou Call4Servis som veľmi spokojný, mám ju vždy po ruke dostupnú. Aplikácia C4S nám dovoľuje zabezpečiť si servis vozíkov rýchlo, jednoducho a hlavne, keď je zákaznícka linka nedostupná.
Michal Lacko, Shift Leader, Quehenberger Logistics SVK a.s
S aplikáciou som veľmi spokojný z dôvodu jednoduchosti a prehľadnosti.
Ako benefit vidím veľmi rýchle odoslanie objednávky na servis s navolením urgencie. Nie je potrebné vypĺňať žiadne zbytočné tlačivá ani písať e-mail. Stačí prísť k vozíku naskenovať QR kód a pár kliknutiami odoslať objednávku.
Servis
Telefón