+421-2-49205800
Kontaktný formulár
Newsletter
Stage Call4Service (1)
Údržba alebo oprava - nahláste ich cez aplikáciu!

Call4Service

Odosielajte servisné dopyty jednoducho pomocou aplikácie „Jungheinrich Call4Service“ 

Content Call4Service

Kontakt so zákazníckym servisom 24 hodín denne

Vysokozdvižný vozík je váš najdôležitejší pracovný nástroj a vy v prípade jeho poškodenia potrebujete rýchle riešenie. Viete ako sa vyhnúť dlhým prestojom? Vďaka novej servisnej aplikácii značky Jungheinrich ušetríte cenný čas, pretože viete pomocou mobilného zariadenia priamo a kedykoľvek skontaktovať náš zákaznícky servis. Náš zákaznícky servis je tu pre vás: Jungheinrich Call4Service. Neustále môžete odosielať servisné hlásenia zo svojho smartfónu.



Výhody Call4Service:

  • Úspora času
  • Flexibilné a intuitívne funkcie
  • Vyšší prehľad o aktuálnom stave vozíkov
  • Rýchla a jednoduchá obsluha

 Pozrite si benefity aplikácie Call4Service:

Takto to funguje:

Verzia smartfónu

  • Otvorte vo svojom smartfóne obchod App Store alebo Google Play Store.
  • Vyhľadajte „Call4Service“ a aplikáciu si stiahnite.

Webová verzia

Otvorte svoj prehliadač a prejdite na adresu http://Call4Service.Jungheinrich.com/

Registrácia

Na vytvorenie zákazníckeho účtu potrebujeme nasledovné údaje:

  • Meno a priezvisko

  • Zákaznícke číslo

  • Číslo vybavenia/vozíka

  • Telefónne číslo

  • E-mailová adresa

  • Individuálne heslo

Teraz máte aplikáciu so všetkými funkciami.

Údržba alebo opravy – oznámte nám to cez aplikáciu!

Naskenovaním QR kódu môžete najjednoduchším spôsobom identifikovať vozík s potrebou servisu. Váš dopyt sa môže týkať opravy, údržby, inšpekcie alebo služieb týkajúcich sa oleja alebo batérie. Navyše máte možnosť vyplniť voľné textové polia alebo uviesť požadovaný termín. Tiež môžete pridať fotografie. Hneď po odoslaní svojho dopytu dostanete e-mailom potvrdenie. Intuitívne ovládanie je časovo efektívne: Ušetríte si dlhé telefonáty a napriek tomu dostaneme všetky potrebné informácie.
 

Aplikáciu Call4Service získate priamo v obchode Apple App Store

Ďalšie informácie

Aplikáciu Call4Service získate priamo v obchode Google Play Store.

Ďalšie informácie

Referencie:

C4S hornbach logo

Marek Závacký,  IT a prevádzkový technik, HORNBACH - Baumarkt SK spol. s.r.o.
Aplikáciu C4S používame na objednanie servisov a opráv našich vozíkov. Aplikácia mi dovoľuje objednať si servis bez toho, aby som musel volať na servis alebo zákaznícku linku. S aplikáciou aj službou Call4Servis som veľmi spokojný, mám ju vždy po ruke dostupnú. Aplikácia C4S nám dovoľuje zabezpečiť si servis vozíkov rýchlo, jednoducho a hlavne, keď je zákaznícka linka nedostupná.

Marek Závacký
IT a prevádzkový technik, HORNBACH

 "Aplikácia C4S nám dovoľuje zabezpečiť si servis vozíkov rýchlo, jednoducho a hlavne, keď je zákaznícka linka nedostupná."


Foto Quehenberger


Michal Lacko, Shift Leader, Quehenberger Logistics SVK a.s
S aplikáciou som veľmi spokojný z dôvodu jednoduchosti a prehľadnosti.
Ako benefit vidím veľmi rýchle odoslanie objednávky na servis s navolením urgencie. Nie je potrebné vypĺňať žiadne zbytočné tlačivá ani písať e-mail. Stačí prísť k vozíku naskenovať QR kód a pár kliknutiami odoslať objednávku.

Michal Lacko
Shift Leader, Quehenberger Logistics SVK a.s

"S aplikáciou som veľmi spokojný z dôvodu jednoduchosti a prehľadnosti."


Získajte ďalšie informácie o Call4Service. Kontaktujte nás.

Máte otázky?