Odosielajte servisné dopyty jednoducho pomocou aplikácie „Jungheinrich Call4Service“
Vysokozdvižný vozík je váš najdôležitejší pracovný nástroj a vy v prípade jeho defektu potrebujete rýchle riešenie, aby ste sa vyhli dlhým prestojom? Vďaka novej servisnej aplikácii značky Jungheinrich ušetríte cenný čas, pretože môžete pomocou mobilného zariadenia priamo a kedykoľvek skontaktovať náš zákaznícky servis. Najbližší logický krok na ďalšiu optimalizáciu nášho zákazníckeho servisu pre vás: Jungheinrich Call4Service. Neustále môžete odosielať servisné hlásenia zo svojho smartfónu.
Verzia smartfónu
Webová verzia
Otvorte svoj prehliadač a prejdite na adresu http://Call4Service.Jungheinrich.com/
Registrácia
Na vytvorenie zákazníckeho účtu potrebujeme nasledovné údaje:
Meno a priezvisko
Zákaznícke číslo
Číslo vybavenia/vozíka
Telefónne číslo
E-mailová adresa
Individuálne heslo
a hneď budete mať k dispozícii aplikáciu aj jej webovú verziu so všetkými funkciami.
...a hneď budete mať k dispozícii aplikáciu so všetkými funkciami.
Naskenovaním QR kódu môžete najjednoduchším spôsobom identifikovať vozík s potrebou servisu. Váš dopyt sa môže týkať opravy, údržby, inšpekcie alebo služieb týkajúcich sa oleja alebo batérie. Navyše máte možnosť vyplniť voľné textové polia alebo uviesť požadovaný termín. Tiež môžete pridať fotografie. Hneď po odoslaní svojho dopytu dostanete e-mailom potvrdenie. Intuitívne ovládanie je časovo efektívne: Ušetríte si dlhé telefonáty a napriek tomu dostaneme všetky potrebné informácie.
Servis
Telefón
Máte otázky?