Značka Jungheinrich v sebe spája kompetentnosť výrobcu so skúsenosťami a expertízou poskytovateľa komplexných riešení. Od plánovania cez realizáciu až po servis a podporu našimi zamestnancami zákazníckeho servisu: My to spravíme!
Sme tu pre vás – a to 24 hodín denne!
Ak nejaká porucha obmedzuje výkonnosť vášho zariadenia, dostavíme sa ihneď na miesto. Poskytneme vám spoľahlivú podporu, čím zabezpečíme požadovanú dostupnosť zariadenia. Naši softvéroví experti z oddelenia centrálnej podpory disponujú dlhoročnými skúsenosťami a dokážu vám pomôcť problém vyriešiť aj diaľkovým prístupom. Ak by to však raz nebolo možné, dostaví sa k vám priamo na miesto čo najskôr náš kvalifikovaný technik zákazníckeho servisu. Vieme to zabezpečiť vďaka našej hustej globálnej servisnej sieti. Samozrejme platia na celom svete naše jednotné vysoké štandardy kvality. Tak si môžete byť istí, že prestoje vo vašom logistickom systéme budú redukované na absolútne minimum.
Prehľad nášho portfólia
Servisné a podporné výkony šité na mieru
Úzka spolupráca medzi centrálnou horúcou linkou podpory softvéru a riadiacej techniky a servisom priamo na mieste zaručí vysokú dostupnosť vášho zariadenia a bezproblémovú prevádzku vášho logistického systému. Vy sa sústreďte na obchodovanie – my sa postaráme o vaše zariadenie.
Vždy v bezpečí – s naším servisom logistických systémov
Vždy a všade sa postaráme čo najrýchlejšie o to, aby boli vaše zariadenia a prístroje servisované s cieľom bezproblémovej prevádzky vášho logistického systému.
Servis, ktorý vám poskytujeme, zahŕňa nasledovné výkony:
Inšpekcia
Pomocou skúšobných zariadení preskúmajú naši technici funkčnosť vašich zariadení a komponentov – zvlášť takých, ktoré plnia bezpečnostné úlohy. V rámci inšpekcie dokážu naši zamestnanci ihneď vykonať jednoduché práce, ako je namazanie alebo dotiahnutie skrutiek. V prípade potreby pre vás vytvoria servisný zoznam na preventívne opravy.
Údržba
Pravidelnou údržbou zvýšime životnosť, dostupnosť a bezpečnosť vášho logistického systému. Opotrebované alebo chybné konštrukčné diely a komponenty budú včasne spozorované a vymenené. Tým zabránime drahým prestojom a zachováme výkon vášho systému. Spoločne s vami si dohodneme plán termínov na výkon údržbových prác, aby tieto čo možno najmenej ovplyvnili vašu prebiehajúcu prevádzku. Preto možno údržbu vykonať aj mimo prevádzkových časov, napríklad v noci.
Kontrola bezpečnosti
Znížte riziko výpadkov pravidelnými inšpekciami zariadení, komponentov a konštrukčných dielov svojho logistického systému. Naši technici Jungheinrich pravidelne vykonávajú certifikované bezpečnostné kontroly, čím vás podporia pri dodržiavaní všetkých zákonných predpisov. Dostanete dokumentáciu výsledkov kontroly, ktoré s vami naši zamestnanci podrobne prediskutujú.
Servis
V rámci servisu sa vykonáva výmena chybných konštrukčných dielov, ktoré majú negatívny vplyv na funkčnosť vášho logistického systému. Použitie moderných diagnostických nástrojov pritom umožňuje včasnú lokalizáciu defektu. Všetky servisné práce vykonávajú profesionálne vyškolení technici zákazníckeho servisu Jungheinrich, ktorí sa vyznajú vo vašom zariadení a v prípade potreby vás dokážu rýchlo navštíviť priamo v prevádzke. Tak možno dostupnosť zariadenia čo najrýchlejšie obnoviť.
Správa materiálu
Na zabránenie dlhým výpadkom spol. Jungheinrich zabezpečuje, aby ste boli priamo na mieste zásobovaní správnymi náhradnými dielmi. Pravidelnou údržbou sa naši technici starajú o to, aby boli tieto diely v prípade potreby plne funkčné. Do nášho servisného spektra patrí aj oprava a prepracovanie vysokokvalitných náhradných dielov. Rovnaké diely, ktoré sa nenachádzajú priamo u vás na mieste, dokážu naše sklady náhradných dielov dodať do celej Európy už do 24 hodín.
Tréning
Jungheinrich ponúka realizáciu najrôznejších tréningov – od školenia vašich zamestnancov v správnej obsluhe vášho logistického systému až po údržbový tréning vášho vlastného tímu údržby. Týmto spôsobom možno predchádzať nákladným opravám a predĺžiť životnosť vášho logistického systému.
Prevádzková podpora
Prenechajte nám údržbu a opravu vášho logistického systému a iných zariadení! Vďaka nášmu tímu priamo na mieste zloženému z kvalifikovaných technikov Jungheinrich budú naši zákazníci vždy zabezpečení – a to aj 24 hodín denne.
Všetky tieto služby možno pre jednotlivých zákazníkov upraviť individuálne.
Vždy k dispozícii – naša nepretržitá podpora vašich logistických systémov
Naši zamestnanci oddelenia podpory sú vašimi prvými kontaktnými partnermi v prípade poruchy alebo všeobecných otázok týkajúcich sa vášho logistického systému. Pracujú tu výlučne zamestnanci s dlhoročnými skúsenosťami, ktorí spravidla dokážu väčšinu vašich otázok vyriešiť okamžite formou diaľkového prístupu. Ak to nebude možné, skontaktujú zamestnanci oddelenia podpory okamžite technika zákazníckeho servisu priamo na mieste, keďže u nás pracujú oddelenia servisu a podpory ruka v ruke. Na dôležité otázky týkajúce sa podpory reagujeme spravidla v priebehu niekoľkých minút, maximálne však do hodiny. Tak sa pre vás minimalizuje riziko prestojov, čo zabezpečí maximálnu výkonnosť vášho systému 365 dní v roku.
Naša podpora poskytuje pomoc v nasledovných oblastiach:
WMS a riadiaca technika
V rámci oddelenia podpory poskytujeme pomoc nielen s vaším systémom WMS, ale aj riadiacou technikou vášho automatického skladu a automatickými vysokozdvižnými vozíkmi. Pritom vám v presne dohodnutý čas poskytneme špecialistu podpory vyškoleného špeciálne na vaše zariadenie, ktorý vám poradí alebo pomôže, a to e-mailom, telefonicky alebo diaľkovou diagnostikou (VPN). Aby bol váš softvér vždy v najaktuálnejšom stave, budete dostávať pravidelné inovácie zverejnených verzií systému WMS.
Prepravné systémy bez vodiča
Naše prepravné systémy bez vodiča FTS bazírujú na našich osvedčených vysokozdvižných vozíkoch, ktoré podľa vašich požiadaviek modulárne automatizujeme. V prípade poruchy sa naši softvéroví špecialisti pomocou diaľkového prístupu pripoja k vášmu zariadeniu, aby sa tak časy prestojov obmedzili na minimum.
Bezdrôtový prenos a IT obchodný tovar
Pomocou oddelenia podpory zabezpečíte maximálnu dostupnosť a optimálny výkon svojich produktov bezdrôtového prenosu, ako sú skenery, tlačiarne a terminály. Produkty s bezdrôtovým prenosom nám môžete buď zaslať, alebo ich nechať opraviť naším technikom zákazníckeho servisu priamo u vás na mieste.
Globálna sieť Jungheinrich – vždy a všade nablízku.
Každý deň sa viac ako 4 800 skúsených technikov zákazníckeho servisu Jungheinrich a celkovo viac ako 6 300 zamestnancov v oblasti popredajného programu (After Sales) na celom svete stará o to, aby vaša logistická prevádzka prebiehala bezpečne a bezproblémovo. Pritom staviame na našej kompetentnosti z pozície výrobcu, ako aj moderných diagnostických nástrojoch a vysokej dostupnosti náhradných dielov.